irodatechnikawebaruhaz.hu
  Kapcsolat: 5126. Jászfényszaru, József Attila út 23. Tel.: +36-30-359-59-59
Kosár tartalma
 
Kosár részletes tartalma
rendelés feladása
főoldalcégünkrőlvásárlási feltételekgy.i.k.forgalmazott márkákkapcsolat
Termékkategóriák
Papíráruk
Másolópapírok
Naptárak
Lyukasztó, tűzőgépek, kellékek
Vegyes irodaszer
Ragasztástechnika
Vagyon, munkavédelem, csomagolástechnika
Iskola, hobby, kreatív
Irodatechnika
Számítástechnika
Vizuál és hangtechnika
Irodaberendezés
Tisztítószerek és háztartási eszközök
Élelmiszer, italáru
Nyomtató kellékanyagok
Promóciós termékek
Göngyöleg
Iratrendezés
Írószerek
Termék kereső
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Elfelejtett jelszó
Regisztráció
Információk
Vásárlási információk
Adatvédelmi nyilatkozat
Házhoz szállítás
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok regisztrálni?
Hogyan tudok belépni?
Partnerek
Olcsó számítástechnika  PC, Notebook, PDA, PNA webáruház
AkciókHírekTop termékekKedvencek
Vásárlási feltételek

Szerződési feltételek elfogadása:

A szerződési feltételek részletesen szabályozzák a szolgáltató által működtetett Internetes felület igénybevételének feltételeit, a szolgáltató, és a vásárló jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb az Internetes felület igénybevételével kapcsolatos szabályokat.
Az Internetes felület igénybevételének feltétele a szerződési feltételek elfogadása.
Amennyiben egy vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát, az a szerződési feltételek elfogadásának minősül.
Amennyiben a szerződési feltételek módosulnak, arról a szolgáltató az Internetes felületen közleményt helyez el.
A Jáger János és Társa Bt  fenntartja a jogot, hogy a szerződési feltételeket részben, vagy egészében módosítsa. A szerződési feltételek hatálybalépése mindenkor, azok közzétételi ideje. A szerződési feltételek mindaddig hatályosak, amíg a szolgáltató a szolgáltatást biztosítja.

Szolgáltatás területi hatálya:

A szolgáltató által működtetett Internetes felület az Internet sajátosságai miatt mind belföldön, mind külföldön elérhető. A Jáger János és Társa Bt  azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar köztársaság területén kívüli postai, illetve egyébb címre történő szállítást tartalmazó megrendelés érvénytelen.


Szerződés (vásárlás) létrejötte, és módosítása:

A vásárlás  (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének első lépése a jelen szerződési feltételek  elolvasása után a szolgáltató Internetes felületén történő regisztráció. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságáról meggyőződjön, amennyiben az abban foglalt adatok valódisága megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, a regisztrációt törölje. Amennyiben a szolgáltató a regisztrációt elfogadja, a vásárló hozzáférést kap az Internetes felület üzleti oldalaihoz.

Ez után következik a vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés)  létrejöttének második lépése az áru megrendelése, valamint elfogadása a szállítási feltételeknek.  

Felhívjuk figyelmét, hogy  webáruházunkban az árak mind a nettó, mind a bruttó árban feltüntetésre kerülnek. Amennyiben ez nincs külön kiemelve, áraink mindig bruttó árban értendők, tehát tartalmazzák a 25%-os ÁFÁ-t. Ajánlataink minden esetben a készlet erejéig érvényesek. Fenntartjuk a jogot áraink előzetes bejelentés nélküli változtatására. Az estlegesen tévedésből  vagy az áruház rossz működése miatti rosszul feltüntetett árakért felelősséget nem vállalunk. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy áraink az esetleges hirtelen nagymértékű árfolyam ingadozás miatt is változhatnak.

A vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének harmadik lépésében az Ön megrendelésének elküldése után áruházunk egy automatikus  e-mailt küld az Ön  által regisztrációkor megadott  e-mail címre. (Ez az e-mail az áruház által kiküldött automatikus e-mail az Ön rendelésének megérkezéséről. Ez az e-mail még nem jelenti a cégünk és Ön közötti szerződés létrejöttét). Ha az automatikus visszaigazoló e-mailt Ön 48 órán belül nem kapja meg  Ön nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított árút átvenni.

A vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének negyedik lépésében  Ön a megrendelése elküldése után 24-48 órán belül egy  az áruház munkatársa által személyesen elküldött  e-mail-t kap az Ön megrendelésének státuszáról. Ebben az e-mail-ben tájékoztatjuk Önt a vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) elfogadásának létrejöttéről vagy esetleges elutasításáról  A vásárlás (ez által Ön és cégünk létrejövő szerződés) elutasításának oka lehet az esetleges készlethiány vagy a megrendelt termék esetlegesen tévesen illteve az áruház téves működéséből téveseb feltüntetett ár valamint a forint hirtelen nagymértékű árfolyamának ingadozása miatt történő esetleges árváltozásáról. A hirtelen nagymértékű árfolyam ingadozás valamint a tévesen feltüntetett árak miatti árváltozás miatt felelősséget nem vállalunk és az árváltozás jogát fenntartjuk! Az utóbb említett árváltozások miatt, természetesen értesítést küldünk Önnek és az értesítésünk után Önnek lehetősége van a következő email címen: info@irodatechnikawebaruhaz.hu u a megrendelése felmondására! Az Ön értesítése után az Ön megrendelését semmisnek tekintjük és töröljük rendszerünkből!

Az esetleges készlethiány és árváltozás  miatt elnézést kérünk és megértését köszönjük!

Végezetül a  vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének ötödik lépésében tájékoztatjuk Önt egy  az áruház munkatársa által személyesen elküldött  e-mail-ben a szállítás időpontjáról.

A vásárló nem köteles  a vételárat megfizetni, ha a termék leszállításakor derül ki, hogy a csomagban nem a megrendelt termék van, illetve a visszaigazolt árnál többet követel a kereskedő. Ilyen esetben a vásárló nem köteles a megrendeléstől különböző termék átvételére és a vételár megfizetésére. Ilyen esetben nem beszélhetünk a szerződés létrejöttéről, nem áll fenn akarategység (konszenzus) a felek között.

 

Szerződés (vásárlás) törlése és módosítása:

Az esetlegesen tévedésből  rosszul feladott megrendelés a megrendelés jóváhagyása után elektronikusan már nem módosítható vagy törölhető. A megrendelés  módosítását vagy törlését a vásárló a következő e-mail-címen kérheti:info@irodatechnikawebaruhaz.hu

Az áruház kezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerûbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintû menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes mûszaki leírás is található.A lap alján láthatja az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket.

Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Keresési lehetőségek

* A TERMÉK KERESŐ funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek megnevezésében amivel Ön egy listát generál, amiben további keresési lehetőségekkel tálalhatja meg az Ön által keresett terméket.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerûen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat. A fizetendő szállítási díjról a házhoz szállítás menüpontban tájékozódhat.

A megrendelés után az Ön által megadott elérhetőségein értesítjük a megrendelés státuszának változásairól valamint a kiszállítás dátumáról.

A megrendelés után értesítjük Önt továbbá az Ön által megrendelt termék esetlegesen tévesen feltüntetett áráról és az ebből következő megrendelési árváltozásról, valamint a forint árfolyamának ingadozása miatt történő esetleges árváltozásáról. Az árfolyam ingadozás valamint a tévesen feltüntetett árak miatti árváltozás miatt felelősséget nem vállalunk és az árváltozás jogát fenntartjuk! Az utóbb említett árváltozások miatt, természetesen az értesítésünk után Önnek lehetősége van elérhetőségeinken a megrendelése felmondására! Az Ön értesítése után az Ön megrendelését semmisnek tekintjük és töröljük rendszerünkből!

Az esetleges árváltozás miatt elnézést kérünk és megértését köszönjük!
Vásárlási információk | Adatvédelmi nyilatkozat | Hogyan tudok rendelni? | kapcsolat | Hozzáadás a kedvencekhez
 
© 2008 irodatechnikawebaruhaz.hu   Kapcsolat: 5126. Jászfényszaru, József Attila út 23. Tel.: +36-30-359-59-59 solution by NetGo.hu