irodatechnikawebaruhaz.hu
  Kapcsolat: 5126. Jászfényszaru, József Attila út 23. Tel.: +36-30-359-59-59
Kosár tartalma
 
Kosár részletes tartalma
rendelés feladása
főoldalcégünkrőlvásárlási feltételekgy.i.k.forgalmazott márkákkapcsolat
Termékkategóriák
Papíráruk
Másolópapírok
Naptárak
Lyukasztó, tűzőgépek, kellékek
Vegyes irodaszer
Ragasztástechnika
Vagyon, munkavédelem, csomagolástechnika
Iskola, hobby, kreatív
Irodatechnika
Számítástechnika
Vizuál és hangtechnika
Irodaberendezés
Tisztítószerek és háztartási eszközök
Élelmiszer, italáru
Nyomtató kellékanyagok
Promóciós termékek
Göngyöleg
Iratrendezés
Írószerek
Termék kereső
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Elfelejtett jelszó
Regisztráció
Információk
Vásárlási információk
Adatvédelmi nyilatkozat
Házhoz szállítás
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok regisztrálni?
Hogyan tudok belépni?
Partnerek
Olcsó számítástechnika  PC, Notebook, PDA, PNA webáruház
AkciókHírekTop termékekKedvencek
Általános Szerződési Feltételek

Jáger János és Társa Bt

 Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Hatályos: 2010.01.01–től.

 

FIGYELEM! KÉRJÜK LÁTOGATÓINKAT, HOGY WEBÁRUHÁZUNK HASZNÁLATÁT MEGELŐZŐEN OLVASSÁK EL HASZNÁLATI (SZERZŐDÉSI) FELTÉTELEINKET:

 

A szerződés nyelve: magyar

 

Szolgáltató (eladó):

Jáger János és Társa Bt
Jászfényszaru,
József Attila út 23.
5126.

Képviselője: Jáger János

Adószám:
26065645-2-16

Cégjegyzékszám:
16-06-005322

Cégjegyzést végző hatóság:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Bankszámlaszám:
3A Takarékszövetkezet: 69500149-10142721-00000000

Elérhetőségeink:

Személyesen: Előzetes telefonos vagy e-mail-ben történő egyeztetés után a székhelyen H-P-ig, 14-17-ig                                         
Telefonon: H-P-ig 9-17-ig. Telefonszám:  (+36-30) 359-59-59
Email cím: info@irodatechnikawebaruhaz.hu

                         

Vásárló:

Aki a szolgáltató által üzemeltetett Internetes vásárlási felületet igénybe veszi, ott regisztrálja magát, árut, vagy szolgáltatást rendel.

Szerződési feltételek elfogadása:

A szerződési feltételek részletesen szabályozzák a szolgáltató által működtetett Internetes felület igénybevételének feltételeit, a szolgáltató, és a vásárló jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb az Internetes felület igénybevételével kapcsolatos szabályokat. Az Internetes felület igénybevételének feltétele a szerződési feltételek elfogadása. Amennyiben egy vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát, az a szerződési feltételek elfogadásának minősül. Amennyiben a szerződési feltételek módosulnak, arról a szolgáltató az Internetes felületen közleményt helyez el. A Jáger János és Társa Bt  fenntartja a jogot, hogy a szerződési feltételeket részben, vagy egészében módosítsa. A szerződési feltételek hatálybalépése mindenkor, azok közzétételi ideje. A szerződési feltételek mindaddig hatályosak, amíg a szolgáltató a szolgáltatást biztosítja.

Szolgáltatás területi hatálya:

A szolgáltató által működtetett Internetes felület az Internet sajátosságai miatt mind belföldön, mind külföldön elérhető. A Jáger János és Társa Bt  azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítást tartalmazó megrendelés érvénytelen.

Szerződés (vásárlás) létrejötte, és módosítása:

A vásárlás  (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének első lépése a jelen szerződési feltételek  elolvasása után a szolgáltató Internetes felületén történő regisztráció. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságáról meggyőződjön, amennyiben az abban foglalt adatok valódisága megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, a regisztrációt törölje. Amennyiben a szolgáltató a regisztrációt elfogadja, a vásárló hozzáférést kap az Internetes felület üzleti oldalaihoz.

Ez után következik a vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés)  létrejöttének második lépése az áru megrendelése, valamint a szállítási feltételek elfogadása.

Felhívjuk figyelmét, hogy  webáruházunkban az árak mind a nettó, mind a bruttó árban feltüntetésre kerülnek. Amennyiben ez nincs külön kiemelve, áraink mindig bruttó árban értendők, tehát tartalmazzák a 25%-os ÁFÁ-t. Ajánlataink minden esetben a készlet erejéig érvényesek. Fenntartjuk a jogot áraink előzetes bejelentés nélküli változtatására. Az estlegesen tévedésből  vagy az áruház rossz működése miatti rosszul feltüntetett árakért felelősséget nem vállalunk. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy áraink az esetleges hirtelen nagymértékű árfolyam ingadozás miatt is változhatnak.

A vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének harmadik lépésében az Ön megrendelésének elküldése után áruházunk egy automatikus  e-mailt küld az Ön  által regisztrációkor megadott        e-mail címre. (Ez az e-mail az áruház által kiküldött automatikus e-mail az Ön rendelésének megérkezéséről. Ez az e-mail még nem jelenti a cégünk és Ön közötti szerződés létrejöttét). Ha az automatikus visszaigazoló e-mailt Ön 48 órán belül nem kapja meg  Ön nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított árút átvenni.

A vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének negyedik lépésében  Ön a megrendelése elküldése után 24-48 órán belül egy  az áruház munkatársa által személyesen elküldött  e-mail-t kap az Ön megrendelésének státuszáról. Ebben az e-mail-ben tájékoztatjuk Önt a vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) elfogadásának létrejöttéről vagy esetleges elutasításáról  A vásárlás (ez által Ön és cégünk létrejövő szerződés) elutasításának oka lehet az esetleges készlethiány vagy a megrendelt termék esetlegesen tévesen illteve az áruház téves működéséből téveseb feltüntetett ár valamint a forint hirtelen nagymértékű árfolyamának ingadozása miatt történő esetleges árváltozásáról. A hirtelen nagymértékű árfolyam ingadozás valamint a tévesen feltüntetett árak miatti árváltozás miatt felelősséget nem vállalunk és az árváltozás jogát fenntartjuk! Az utóbb említett árváltozások miatt, természetesen értesítést küldünk Önnek és az értesítésünk után Önnek lehetősége van a következő email címen: info@irodatechnikawebaruhaz.hu a megrendelése felmondására! Az Ön értesítése után az Ön megrendelését semmisnek tekintjük és töröljük rendszerünkből!

Az esetleges készlethiány és árváltozás  miatt elnézést kérünk és megértését köszönjük!

Végezetül a  vásárlás (ez által Ön és cégünk között létrejövő szerződés) létrejöttének ötödik lépésében tájékoztatjuk Önt egy  az áruház munkatársa által személyesen elküldött  e-mail-ben a szállítás időpontjáról.

A vásárló nem köteles  a vételárat megfizetni, ha a termék leszállításakor derül ki, hogy a csomagban nem a megrendelt termék van, illetve a visszaigazolt árnál többet követel a kereskedő. Ilyen esetben a vásárló nem köteles a megrendeléstől különböző termék átvételére és a vételár megfizetésére. Ilyen esetben nem beszélhetünk a szerződés létrejöttéről, nem áll fenn akarategység (konszenzus) a felek között.

 

Fogyasztó védelmi információ: http://www.nfh.hu/portal/hasznos/internetes/megrendeles.html

 

Szerződés (vásárlás) törlése és módosítása:

Az esetlegesen tévedésből  rosszul feladott megrendelés a megrendelés jóváhagyása után elektronikusan már nem módosítható vagy törölhető. A megrendelés  módosítását vagy törlését a vásárló a következő e-mail-címen kérheti: info@irodatechnikawebaruhaz.hu 

 

 

Szállítási és áruátvételi feltételek:

A megrendelt árut ingyenes kiszállítjuk Önnek munkanapokon 1-3 munkanapon belül Hatvan, Boldog, Jászberény, Pusztamonostor és Jászfényszaru területén!!!

Ingyenesen átveheti 1-3 munkanapon belül előzetes telefonos vagy e-mail-ben történő egyeztetés alapján székhelyünkön!!!

Kiszállítjuk Önnek 1-3 munkanapon belül postai utánvétellel Magyarország területén!!!


Szállítási és áruátvételi határidő:

Amennyiben megrendelését a megrendelés napján 12.00-ig befogadtuk, akkor a megrendelt árucikket a raktárkészlettől függően akár egy vagy kettő munkanapon belül postai utánvétellel kiszállítatjuk Önnek, illetve kiszállíthatjuk Önnek ingyen Hatvan, Boldog, Jászberény, Pusztamonostor és Jászfényszaru területén! Illetve ingyenesen átveheti előzetes telefonos vagy e-mail-ben történő egyeztetés alapján székhelyünkön.Ha a megrendelés a megrendelés napján 12:00-ig nem kerül befogadásra, akkor a szállítási és a személyesen történő átvételi határidő plusz egy munkanappal meghosszabbodhat! A regisztrációkor az Ön által megadott telefonszámon illetve e-mail címen előre értesíteni fogjuk a kiszállítás, illetve személyes átvétel időpontjáról!

Szállítási cím:

Házhoz szállítást Magyarország egész területére lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

 

Szállítási díj:

Kiszállítás esetén:

Ingyenes kiszállítjuk Önnek munkanapokon Hatvan, Boldog, Jászberény, Pusztamonostor és Jászfényszaru területén!!!

Személyes átvétel:

Székhelyen ingyenes!

Postai utánvét esetén:

0-50.000 Ft-ig 1.490 Ft

50.001 Ft-tól ingyenes!

 

Számla kiegyenlítése, fizetési feltételek:

A vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét kiszállításkor készpénzben teljesíti. Kiszállításkor a számla összege mindenkor magában foglalja a szállítási költséget is. A szállító vagy az eladó készpénz átvételéről a szolgáltató által kiállított számlát vagy pénztárblokkot ad. A Jáger János és Társa Bt részteljesítést nem vállal, a szállító vagy az eladó részteljesítést nem fogad el. A Vásárló a megrendelés összes tételét csak egyben veheti át, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

 

A vásárló elállási joga és az  elállási joggal kapcsolatos kötelezettségei:

 A vásárló a szerződéstől 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat”

A megrendelés során élhet a 45/2014. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával a vásárlástól számított 14 (tizennégy) munkanapon belül. A vásárló az elállás jogát attól a naptól gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetén pedig, amikor a szerződést megkötötte. Az elállási jog gyakorlásáról a vásárló az eladót a következő e-mail címen értesítheti: info@irodatechnikawebaruhaz.hu

Az eladó köteles a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó felszólításának kézhezvételétől számított követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlási miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.  Az  eladó azonban  a vásárlótól követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Sérült, hiányos csomagolás, illetve nem megfelelő kezelésből kifolyó sérülések esetén csak a sérülések, hiányok pótlásának értékcsökkenésével tudjuk a vételárat visszaküldeni. Nyomtató kellékanyagot csak a vásárlást igazoló számlával veszünk vissza!

Az áru ellenértékét az eladó postai utalványon juttatja vissza a vásárlónak.

Nem gyakorolható az elállás joga a következő termékek esetén: az áru személyhez kötött, fogyasztói utasítás vagy kifejezett kérés alapján állították elő, illetve vissza nem szolgáltatható vagy gyorsan romlandó, hang- illetve képfelvétel, valamint szoftver esetében ha a csomagolást a vásárló felbontotta; hírlap, folyóirat és az időszaki lap terjesztése esetében,szerencsejáték-szerződésnél

 

Garancia:

Garanciát adunk minden minden olyan termékre , ami garanciaköteles az átadástól napjától számított 6-12 hónapig kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon. Az elkészített számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. A számlán tüntetjük fel a termék mellett a jótállás időtartamát.

Garanciális igényét az eredeti számlával vagy annak másolatával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt az iratot gondosan őrizze meg. A számlán történő bármilyen, utólagos beavatkozás, átírás, törlés vagy valótlan adatok bejegyzése a garancia elvesztését vonja maga után.

Cseregarancia:

Ha a termék a vásárlás napjától illetve a termék átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik, a vásárló kérésére a terméket kicseréljük. A cseregarancia minden termék esetén csak a sérülésmentes, tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre vonatkozik.

Szoftvereknél csak az adathordozókra (CD, floppy lemez) biztosítunk cseregaranciát, amennyiben azok nem olvashatók. Ebben az esetben elégséges csak az adathordozót visszaküldeni.

 Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat az info@irodatechnikawebaruhaz.hu címen.

                         

                         

Adatvédelmi nyilatkozat:

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a szolgáltató a vásárló következő adatait rögzíti:

Személyes adatok:

*     a vásárló neme

*     a vásárló vezeték és keresztneve

*     a vásárló születési dátuma

*     a vásárló elektronikus levelezési címe

Cégadatok:

*    A cég neve (ha cég részére szeretne vásárolni)

Cím:

      utca, házszám

*     kerület

*     irányítószám

*      város

*      megye

*      ország

Elérhetőségi információ:

*     Telefonszám

*     Faxszám

Opciók:

*     Hírlevél kérése

Ön jelszava:

*    jelszó

*   jelszó megerősítése

ŰŰ

 Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

 

Személyes adatok módosítása

A vásárló megadott személyes adatait az Internetes felületen keresztül bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. A regisztráció törlését az info@irodatechnikawebaruhaz.hu elektronikus levélcímen, illetve a Jáger János és Társa Bt  ügyfélszolgálati telefonszámán felhasználónév, illetve jelszó megadásával is kérheti.

 

Vásárlási információk | Adatvédelmi nyilatkozat | Hogyan tudok rendelni? | kapcsolat | Hozzáadás a kedvencekhez
 
© 2008 irodatechnikawebaruhaz.hu   Kapcsolat: 5126. Jászfényszaru, József Attila út 23. Tel.: +36-30-359-59-59 solution by NetGo.hu